FAQ

1) Kdy Vám po objednání dojde objednávka?
a) Objednávky provedené
"do středy" budou předaný přepravci nejpozději do čtvrtka (ČR), resp. v pátek (Slovensko) týž týden.
b) Expediční dny - pondělí, úterý, středa, čtvrtek.
c) Dopravce doručí objednávku do 48 hodin (ČR), resp. do 78 hodin (Slovesko)


2) Jsou uvedené ceny před přihlášením konečné?
a) Uvedene ceny před registrací jsou uvedené bez DPH (daň z přidané hodnty). Na potraviny je v ČR 15% sazba DPH.

b) Když uděláte objednávku za 3000,- Kč bez DPH znásobíme tuto objednávku o (x1,15) = 3450,- Kč (konečná cena).


3) Můžu se zaregistrovat, i když nemám živnostenský list?
a) ANO můžete, naše nabídka pro Vás taky platí, bez jakýkoliv výjimek.

 

4) Opravdu je poštovné zdarma při objednávce nad 3000,- Kč?
a) ANO.

 

5) Jaká je minimální výše objednávky?
a) Minimálně můžete objednat za 3000,- Kč.
b) Jestliže nesložíte objednávku nad tuto částku - klikněte na MALOOBCHOD, kde je poštovné zdarma již při nákupu nad 1000,- Kč.

 

6) Proč nemá některá položka tlačítko vložit do košíku?
a) Pokud pod nějakým produktem chybí toto tlačítko, daná položka není momentálně skladem.

 

7) Mohu nakupovat na velkoobchodě, i když nemám živnostenský list?
a) Ano, velkoobchod je určen i pro konečné spotřebitele, kteří mají zájem nakupovat kilová balení za výhodnější cenu než na maloobchodě.

 

8) Jak mám postupovat při reklamaci?
a) Stačí napsat email na zakaznici@svetplodu.cz se stručným popisem situace. Určitě daný problém vyřešíme k Vaší spokojenosti.


9) Zapomněl/a jsem si napsat o ochutnávku, co teď?
a) Nebojte, o ochutnávku nepříjdete, určitě Vám něco vybereme a spolu s objednávkou pošleme.


 

OTAxYjFjN