» Nejčastější dotazy
Nejčastější dotazy

1) Kdy Vám dorazí objednávka ? (poté, co ji objednáte na našem e-shopu)

a) Objednávky provedené "do středy" budou předány přepravci nejpozději do čtvrtka (ČR), resp. v pátek (Slovensko) týž týden.

b) Expediční dny - pondělí, úterý, středa, čtvrtek.

c) Přepravce doručí objednávku do 48 hodin (ČR), resp. do 78 hodin (Slovensko).

 

2) Jsou uvedené ceny před přihlášením konečné ?

a) Uvedene ceny před registrací jsou uvedené bez DPH (daň z přidané hodnoty). Na potraviny je v ČR 15% sazba DPH.

b) Pokud uděláte objednávku za 3000,- Kč bez DPH, násobíme tuto částku (x 1,15) = 3450,- Kč (konečná cena).


3) Můžu se zaregistrovat, i když nemám živnostenský list ?

ANO můžete, naše nabídka pro Vás taky platí, bez jakýchkoliv výjimek.

 

4) Opravdu je poštovné zdarma při objednávce nad 3000,- Kč ?

ANO.

 

5) Jaká je minimální výše objednávky ?

a) Minimálně můžete objednat za 3000,- Kč bez DPH.

b) Jestliže nesložíte objednávku nad tuto částku - klikněte na MALOOBCHOD, kde je navíc poštovné zdarma již při nákupu nad 1000,- Kč.

 

6) Proč nemá některá položka tlačítko vložit do košíku ?

Pokud pod nějakým produktem chybí toto tlačítko, daná položka není momentálně skladem.

 

7) Mohu nakupovat na velkoobchodě, i když nemám živnostenský list ?

Ano, velkoobchod je určen i pro konečné spotřebitele, kteří mají zájem nakupovat kilová balení za výhodnější cenu než na maloobchodě.

 

8) Jak mám postupovat při reklamaci ?

Stačí napsat email na zakaznici@svetplodu.cz se stručným popisem situace. Určitě daný problém vyřešíme k Vaší spokojenosti.


9) Zapomněl/a jsem si napsat o ochutnávku, co teď ?

Nebojte, o ochutnávku nepřijdete, určitě Vám něco vybereme a spolu s objednávkou pošleme.